[12.06.2022] [Warszawa] Krawaty 16
#1
Miejsce: 

Klub Adeptus Mechanicus al. Krakowska 114 (52.1763346, 20.9470567)



Zapisy:
https://tabletop.to/krawaty-16/ladder





Punkty:

2300


Wpisowe: (Proszę o wcześniejsze wpłaty)

Wejściówka 30 zł przelewem do UFA na konto z Ksywą i dopiskiem Krawaty 16

Na konto 61 1140 2004 0000 3602 6893 5933

W dniu turnieju 35zł



ARMIE I ZASADY:

Obowiązują zasady z Podręcznika Głównego 3 edycji i COK22

Każdy OBOWIĄZKOWO ma posiadać 2 kopie rozpiski (easyarmy).

Gracz bez rozpiski traci 5 pkt!!!

PLAN DNIA:

10:00 - 10:15 - rejestracja

10:00 - 12:00 - BITWA I

12:05 - 14:10 - BITWA II

przerwa obiadowa

15:10 - 17:10 - BITWA III



CZAS GRY:

Używamy zegarów szachowych. 55 minut na gracza. Zegar działa podczas ustawiania jednostek i samej gry. Podczas omawiania zasad lub przygotowania stołu, robienia roll-off czy też ustawiania znaczników jest zatrzymywany. Jeśli graczowi skończy się czas odkłada kostki. Wszystkie nie rozegrane szarże są automatycznie rozwiązywane jako porażka i jednostki cofają się o 1”. Do końca gry ten gracz może tylko używać regeneracji na jednostkach które ją posiadają.

W przypadku gdy skończy się całkowity czas na bitwę (125 min) gracze grają bieżącą turę do końca.



NIEPARZYSTA LICZBA GRACZY:

Ktoś będzie pausował [Image: sad.png]



ROZGRYWKI:



 W przypadku sytuacji spornych dot. ruchu oddziałów, jeśli zostały one ruszone, a pozycja początkowa nieoznaczona, wątpliwości rozstrzygane są na korzyść przeciwnego gracza.



Organizator wybiera scenariusz i ilość objective’ów.

Używamy zegarów szachowych (każdy powinien mieć smartfona z aplikacją). 55 na gracza . Zegar działa podczas ustawiania jednostek i samej gry. Podczas omawiania zasad lub przygotowania stołu, robienia roll-off czy też ustawiania znaczników jest zatrzymywany. Nie ma możliwości robienia przerwy dłuższej niż 15 minut w czasie bitwy. Jeśli graczowi skończy się czas odkłada kostki. Wszystkie nierozegrane szarże są automatycznie rozwiązywane jako porażka i jednostki cofają się o 1”. Do końca gry ten gracz może tylko używać regeneracji na jednostkach które ją posiadają.





MODELE:

Można grać dowolnymi modelami, nie ma obowiązku pomalowanych modeli. Wszelkie modele zastępcze(tzw.proxy) należy ustalić z organizatorem turnieju.



WYZWANIA:

Jest możliwość rzucenia wyzwania innemu graczowi przed turniejem.

Jeśli gracz zaakceptuje wyzwanie to obaj gracze spotkają się na najbliższym turnieju podczas pierwszej bitwy.

Losowanie bitew i rejestracja na turniej odbywa się na tabletop.to

Pierwsza runda: Pairing random

Druga i trzecia: Pairing Swiss



PUNKTACJA:

Attrition modified points. Metoda 20-0. Za wygraną jest 15 punktów, za przegraną 5.

Dodatkowo, gracz posiadający pomalowaną w 100% armie (modele i podstawki) otrzymuje 10 dużych punkt za cały turniej( ja to oceniam więc jesli masz watpliwości napisz do mnie przed turniejem) . Brak dwóch kopii wydrukowanej rozpiski (sprawdzane przy rejestracji) będzie kosztowało utratę 5 dużych punktów.
Reply
#2
Czesc. Czy mozna iść jako publiczność?
Reply
#3
Oczywiście, ba! Jak chcesz to nawet mogę dla Ciebie Armię przynieść i zagrasz
Reply
#4
To juz za duzo, dzieki. Smile Tez, niestety, nie moge byc czaly dzien, ale chetnie sie postaram aby wpasc.
Reply




Users browsing this thread: 1 Guest(s)