Miejsce:
Klub Grota, Jana Henryka Dąbrowskiego 20, Białystok
Dookoła wszędzie jest parking zazwyczaj pusty.
Zapisy:
https://tabletop.to/4-turniej-mistrzostw...iut/ladder
Limit miejsc 20
Decyduje kolejność wpłat.
Rozpiski:
Gramy 2300 punktów.
Wpisowe:
Wejściówka 30 zł przelewem do mnie na konto z Ksywą i dopiskiem KOW
Na konto 83249000050000400054781528
W dniu turnieju 35zł
ARMIE I ZASADY:
Obowiązują zasady z Podręcznika Głównego 3 edycji i COK 2021
Każdy OBOWIĄZKOWO ma posiadać 2 kopie rozpiski (easyarmy).
Gracz bez rozpiski traci 5 pkt!!!
PLAN DNIA:
9:30 - 10:00 - rejestracja
10:00 - 12:00 - BITWA I
12:15: - 14:15 - BITWA II
przerwa obiadowa
14:45 - 16:45 - BITWA III
17:00+ ROZDANIE NAGRÓD
CZAS GRY:
Używamy zegarów szachowych. 55 minut na gracza. Zegar działa podczas ustawiania jednostek i samej gry. Podczas omawiania zasad lub przygotowania stołu, robienia roll-off czy też ustawiania znaczników jest zatrzymywany. Jeśli graczowi skończy się czas odkłada kostki. Wszystkie nie rozegrane szarże są automatycznie rozwiązywane jako porażka i jednostki cofają się o 1”. Do końca gry ten gracz może tylko używać regeneracji na jednostkach które ją posiadają.
W przypadku gdy skończy się całkowity czas na bitwę (2h) gracze grają bieżącą turę do końca.
NIEPARZYSTA LICZBA GRACZY:
Ktoś będzie pauzował.
ROZGRYWKI:
Regulamin ligi 2021 znajduje się tu.
W przypadku sytuacji spornych dot. ruchu oddziałów, jeśli zostały one ruszone, a pozycja początkowa nieoznaczona, wątpliwości rozstrzygane są na korzyść przeciwnego gracza.
Organizator losuje scenariusz i ilość objective’ów.
Używamy zegarów szachowych (każdy powinien mieć smartfona z aplikacją). 55min na gracza . Zegar działa podczas ustawiania jednostek i samej gry. Podczas omawiania zasad lub przygotowania stołu, robienia roll-off czy też ustawiania znaczników jest zatrzymywany. Nie ma możliwości robienia przerwy dłuższej niż 15 minut w czasie bitwy. Jeśli graczowi skończy się czas odkłada kostki. Wszystkie nierozegrane szarże są automatycznie rozwiązywane jako porażka i jednostki cofają się o 1”. Do końca gry ten gracz może tylko używać regeneracji na jednostkach które ją posiadają.
MODELE:
Można grać dowolnymi modelami, nie ma obowiązku pomalowanych modeli. Wszelkie modele zastępcze należy ustalić z organizatorem turnieju.
WYZWANIA:
Jest możliwość rzucenia wyzwania innemu graczowi przed turniejem, pod warunkiem, że gracz znajduje się wyżej lub na tej samej pozycji w klasyfikacji ogólnej. Jeśli gracz zaakceptuje wyzwanie to obaj gracze spotkają się na najbliższym turnieju podczas pierwszej bitwy.
Losowanie bitew i rejestracja na turniej odbywa się na tabletop.to
Pierwsza runda: Pairing random
Druga i trzecia: Pairing Swiss
PUNKTACJA:
Attrition modified points. Metoda 20-0. Za wygraną jest 15 punktów, za przegraną 5.
Dodatkowo, gracz posiadający pomalowaną w 100% armie (modele i podstawki) otrzymuje 5 dużych punkt za cały turniej. Brak dwóch kopii wydrukowanej rozpiski (sprawdzane przy rejestracji) będzie kosztowało utratę 5 dużych punktów.
Klub Grota, Jana Henryka Dąbrowskiego 20, Białystok
Dookoła wszędzie jest parking zazwyczaj pusty.
Zapisy:
https://tabletop.to/4-turniej-mistrzostw...iut/ladder
Limit miejsc 20
Decyduje kolejność wpłat.
Rozpiski:
Gramy 2300 punktów.
Wpisowe:
Wejściówka 30 zł przelewem do mnie na konto z Ksywą i dopiskiem KOW
Na konto 83249000050000400054781528
W dniu turnieju 35zł
ARMIE I ZASADY:
Obowiązują zasady z Podręcznika Głównego 3 edycji i COK 2021
Każdy OBOWIĄZKOWO ma posiadać 2 kopie rozpiski (easyarmy).
Gracz bez rozpiski traci 5 pkt!!!
PLAN DNIA:
9:30 - 10:00 - rejestracja
10:00 - 12:00 - BITWA I
12:15: - 14:15 - BITWA II
przerwa obiadowa
14:45 - 16:45 - BITWA III
17:00+ ROZDANIE NAGRÓD
CZAS GRY:
Używamy zegarów szachowych. 55 minut na gracza. Zegar działa podczas ustawiania jednostek i samej gry. Podczas omawiania zasad lub przygotowania stołu, robienia roll-off czy też ustawiania znaczników jest zatrzymywany. Jeśli graczowi skończy się czas odkłada kostki. Wszystkie nie rozegrane szarże są automatycznie rozwiązywane jako porażka i jednostki cofają się o 1”. Do końca gry ten gracz może tylko używać regeneracji na jednostkach które ją posiadają.
W przypadku gdy skończy się całkowity czas na bitwę (2h) gracze grają bieżącą turę do końca.
NIEPARZYSTA LICZBA GRACZY:
Ktoś będzie pauzował.
ROZGRYWKI:
Regulamin ligi 2021 znajduje się tu.
W przypadku sytuacji spornych dot. ruchu oddziałów, jeśli zostały one ruszone, a pozycja początkowa nieoznaczona, wątpliwości rozstrzygane są na korzyść przeciwnego gracza.
Organizator losuje scenariusz i ilość objective’ów.
Używamy zegarów szachowych (każdy powinien mieć smartfona z aplikacją). 55min na gracza . Zegar działa podczas ustawiania jednostek i samej gry. Podczas omawiania zasad lub przygotowania stołu, robienia roll-off czy też ustawiania znaczników jest zatrzymywany. Nie ma możliwości robienia przerwy dłuższej niż 15 minut w czasie bitwy. Jeśli graczowi skończy się czas odkłada kostki. Wszystkie nierozegrane szarże są automatycznie rozwiązywane jako porażka i jednostki cofają się o 1”. Do końca gry ten gracz może tylko używać regeneracji na jednostkach które ją posiadają.
MODELE:
Można grać dowolnymi modelami, nie ma obowiązku pomalowanych modeli. Wszelkie modele zastępcze należy ustalić z organizatorem turnieju.
WYZWANIA:
Jest możliwość rzucenia wyzwania innemu graczowi przed turniejem, pod warunkiem, że gracz znajduje się wyżej lub na tej samej pozycji w klasyfikacji ogólnej. Jeśli gracz zaakceptuje wyzwanie to obaj gracze spotkają się na najbliższym turnieju podczas pierwszej bitwy.
Losowanie bitew i rejestracja na turniej odbywa się na tabletop.to
Pierwsza runda: Pairing random
Druga i trzecia: Pairing Swiss
PUNKTACJA:
Attrition modified points. Metoda 20-0. Za wygraną jest 15 punktów, za przegraną 5.
Dodatkowo, gracz posiadający pomalowaną w 100% armie (modele i podstawki) otrzymuje 5 dużych punkt za cały turniej. Brak dwóch kopii wydrukowanej rozpiski (sprawdzane przy rejestracji) będzie kosztowało utratę 5 dużych punktów.