Zapraszam na dwudniowy turniej KOW. Turniej będzie liczony do ligi.
Gramy 5 bitew
Miejsce:
Klub Adeptus Mechanicus al. Krakowska 114 (52.1763346, 20.9470567)
Zapisy:
TABLETOP
Punkty:
2200
Wpisowe: (Proszę o wcześniejsze wpłaty)
Wejściówka 60 zł przelewem do mnie na konto z Ksywą i dopiskiem KOW
Na konto 61 1140 2004 0000 3602 6893 5933
W dniu turnieju 70zł
ARMIE I ZASADY:
Obowiązują zasady z Podręcznika Głównego 3 edycji i COK22
Każdy OBOWIĄZKOWO ma posiadać 2 kopie rozpiski (easyarmy).
Gracz bez rozpiski traci 5 pkt!!!
PLAN DNIA:
10:00 - 10:15 - rejestracja
10:00 - 12:00 - BITWA I
12:05 - 14:10 - BITWA II
przerwa obiadowa
15:10 - 17:10 - BITWA III
17:30- 01:00 AFTERPARTY!!!!!
Dzień 2
10:00 - 12:00 - BITWA IV
12:05 - 14:10 - BITWA V
CZAS GRY:
Używamy zegarów szachowych. 55 minut na gracza. Zegar działa podczas ustawiania jednostek i samej gry. Podczas omawiania zasad lub przygotowania stołu, robienia roll-off czy też ustawiania znaczników jest zatrzymywany. Jeśli graczowi skończy się czas odkłada kostki. Wszystkie nie rozegrane szarże są automatycznie rozwiązywane jako porażka i jednostki cofają się o 1”. Do końca gry ten gracz może tylko używać regeneracji na jednostkach które ją posiadają.
W przypadku gdy skończy się całkowity czas na bitwę (125 min) gracze grają bieżącą turę do końca i gra się kończy.
NIEPARZYSTA LICZBA GRACZY:
Ktoś będzie pausował![[Image: sad.png]](https://forum.kingsofwar.pl/images/smilies/sad.png)
ROZGRYWKI:
W przypadku sytuacji spornych dot. ruchu oddziałów, jeśli zostały one ruszone, a pozycja początkowa nieoznaczona, wątpliwości rozstrzygane są na korzyść przeciwnego gracza.
Organizator wybiera scenariusz i ilość objective’ów.
Używamy zegarów szachowych (każdy powinien mieć smartfona z aplikacją). 55 na gracza . Zegar działa podczas ustawiania jednostek i samej gry. Podczas omawiania zasad lub przygotowania stołu, robienia roll-off czy też ustawiania znaczników jest zatrzymywany. Nie ma możliwości robienia przerwy dłuższej niż 15 minut w czasie bitwy. Jeśli graczowi skończy się czas odkłada kostki. Wszystkie nierozegrane szarże są automatycznie rozwiązywane jako porażka i jednostki cofają się o 1”. Do końca gry ten gracz może tylko używać regeneracji na jednostkach które ją posiadają.
MODELE:
Można grać dowolnymi modelami, nie ma obowiązku pomalowanych modeli. Wszelkie modele zastępcze(tzw.proxy) należy ustalić z organizatorem turnieju.
WYZWANIA:
Jest możliwość rzucenia wyzwania innemu graczowi przed turniejem.
Jeśli gracz zaakceptuje wyzwanie to obaj gracze spotkają się na najbliższym turnieju podczas pierwszej bitwy.
Losowanie bitew i rejestracja na turniej odbywa się na tabletop.to
Pierwsza runda: Pairing random
Druga i trzecia: Pairing Swiss
PUNKTACJA:
Attrition modified points. Metoda 20-0. Za wygraną jest 15 punktów, za przegraną 5.
Dodatkowo, gracz posiadający pomalowaną w 100% armie (modele i podstawki) otrzymuje 5 dużych punkt za cały turniej( ja to oceniam więc jeśli masz wątpliwości napisz do mnie przed turniejem) . Brak dwóch kopii wydrukowanej rozpiski (sprawdzane przy rejestracji) będzie kosztowało utratę 5 dużych punktów.
Gramy 5 bitew

Miejsce:
Klub Adeptus Mechanicus al. Krakowska 114 (52.1763346, 20.9470567)
Zapisy:
TABLETOP
Punkty:
2200
Wpisowe: (Proszę o wcześniejsze wpłaty)
Wejściówka 60 zł przelewem do mnie na konto z Ksywą i dopiskiem KOW
Na konto 61 1140 2004 0000 3602 6893 5933
W dniu turnieju 70zł
ARMIE I ZASADY:
Obowiązują zasady z Podręcznika Głównego 3 edycji i COK22
Każdy OBOWIĄZKOWO ma posiadać 2 kopie rozpiski (easyarmy).
Gracz bez rozpiski traci 5 pkt!!!
PLAN DNIA:
10:00 - 10:15 - rejestracja
10:00 - 12:00 - BITWA I
12:05 - 14:10 - BITWA II
przerwa obiadowa
15:10 - 17:10 - BITWA III
17:30- 01:00 AFTERPARTY!!!!!
Dzień 2
10:00 - 12:00 - BITWA IV
12:05 - 14:10 - BITWA V
CZAS GRY:
Używamy zegarów szachowych. 55 minut na gracza. Zegar działa podczas ustawiania jednostek i samej gry. Podczas omawiania zasad lub przygotowania stołu, robienia roll-off czy też ustawiania znaczników jest zatrzymywany. Jeśli graczowi skończy się czas odkłada kostki. Wszystkie nie rozegrane szarże są automatycznie rozwiązywane jako porażka i jednostki cofają się o 1”. Do końca gry ten gracz może tylko używać regeneracji na jednostkach które ją posiadają.
W przypadku gdy skończy się całkowity czas na bitwę (125 min) gracze grają bieżącą turę do końca i gra się kończy.
NIEPARZYSTA LICZBA GRACZY:
Ktoś będzie pausował
![[Image: sad.png]](https://forum.kingsofwar.pl/images/smilies/sad.png)
ROZGRYWKI:
W przypadku sytuacji spornych dot. ruchu oddziałów, jeśli zostały one ruszone, a pozycja początkowa nieoznaczona, wątpliwości rozstrzygane są na korzyść przeciwnego gracza.
Organizator wybiera scenariusz i ilość objective’ów.
Używamy zegarów szachowych (każdy powinien mieć smartfona z aplikacją). 55 na gracza . Zegar działa podczas ustawiania jednostek i samej gry. Podczas omawiania zasad lub przygotowania stołu, robienia roll-off czy też ustawiania znaczników jest zatrzymywany. Nie ma możliwości robienia przerwy dłuższej niż 15 minut w czasie bitwy. Jeśli graczowi skończy się czas odkłada kostki. Wszystkie nierozegrane szarże są automatycznie rozwiązywane jako porażka i jednostki cofają się o 1”. Do końca gry ten gracz może tylko używać regeneracji na jednostkach które ją posiadają.
MODELE:
Można grać dowolnymi modelami, nie ma obowiązku pomalowanych modeli. Wszelkie modele zastępcze(tzw.proxy) należy ustalić z organizatorem turnieju.
WYZWANIA:
Jest możliwość rzucenia wyzwania innemu graczowi przed turniejem.
Jeśli gracz zaakceptuje wyzwanie to obaj gracze spotkają się na najbliższym turnieju podczas pierwszej bitwy.
Losowanie bitew i rejestracja na turniej odbywa się na tabletop.to
Pierwsza runda: Pairing random
Druga i trzecia: Pairing Swiss
PUNKTACJA:
Attrition modified points. Metoda 20-0. Za wygraną jest 15 punktów, za przegraną 5.
Dodatkowo, gracz posiadający pomalowaną w 100% armie (modele i podstawki) otrzymuje 5 dużych punkt za cały turniej( ja to oceniam więc jeśli masz wątpliwości napisz do mnie przed turniejem) . Brak dwóch kopii wydrukowanej rozpiski (sprawdzane przy rejestracji) będzie kosztowało utratę 5 dużych punktów.